Nawigacja: Strona główna » blog » Escape Room, czyli Pokoje Zagadek

Espace Rooms, czyli Pokoje Zagadek

Od 2015 roku coraz mocniej wzrasta w Polsce popularność tzw. Escape Roomów (Pokoje Zagadek). Na samym początku w całym kraju można się było doliczyć około 150 takich miejsc. Obecnie jest już ich prawie 1000. Skąd ta popularność i dlaczego cieszą się coraz większym powodzeniem? Pokoje i Domy Zagadek to świetny sposób na spędzenie wolnego czasu z przyjaciółmi lub rodziną. Dostarczają dużą dawkę rozrywki, adrenaliny i prawdziwych emocji. Pomagają także w rozwoju wyobraźni, ale też logicznym myśleniu – wszystko zależy od specyfiki konkretnego pokoju, konkretnej zagadki i pomysłu, jaki organizatorzy zrealizować chcą dla danej grupy. Biorąc pod uwagę błyskawiczny rozwój tego typu rozrywki, można dojść do wniosku, że escape roomy przeżywają prawdziwy rozkwit, a forma ich zastosowań przybiera coraz to nowe kształty. Wystarczyły 3 lata, aby wzrost takich miejsc wynosił aż 600%. Fenomen ten siłą rzeczy przyczynił się do coraz to większej konkurencji. Dlatego też firmy zmuszone są do zaproponowania najbardziej atrakcyjnych i ciekawych pomysłów. Aby wyjść naprzeciw potrzebom klientów, Pokoje Zagadek służą już nie tylko celom rozrywkowym, ale także celom marketingowym, integracyjnym bądź też rekrutacyjnym. Coraz częściej bowiem wykorzystywane są do zareklamowania jakiegoś produktu, integracji pracowników, czy też wyłonienia kolejnych osób mających zasilić pracownicze grono, nadając procesowi rekrutacyjnemu nietuzinkowy wymiar. Jest to świetny pomysł, aby w stosunkowo krótkim czasie wyłonić odpowiedniego kandydata na dane stanowisko. Pracodawca może zaobserwować jak radzi sobie w skomplikowanych sytuacjach oraz jak wygląda jego rola w grupie – czy jego myślenie jest bardziej logiczne, czy kreatywne i artystyczne. Zabawa połączona z rywalizacją pomoże również w naturalny sposób wyłonić osobę nadającą się na stanowisko kierownicze – naturalnego lidera. Jeżeli interesuje Cię taka forma rozrywki lub jeśli ma ona pomóc w szeroko rozumianym rozwoju Twojej firmy, zgłoś się do nas, a zorganizujemy dla Ciebie Twoją własną wyjątkową grę. Oferujemy również możliwość skorzystania z istniejącej już gry scenariuszowej Diamentowa Przygoda, cieszącej się dużym zainteresowaniem. Nie zwlekaj i przeżyj z nami tajemniczą przygodę!

Zapraszamy do kontaktu:

Agencja Marketingowa Gliwice

Artalis Sp. z o.o.
Pracujemy od poniedziałku do piątku od godziny 8.00 do 16.00.
ul. Dąbrowskiego 50, 44-100 Gliwice
tel: +48 32 721 10 06
mail: marketing@artalis.pl

10 + 5 =

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest ARTALIS Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach (44-100) przy ul. Dąbrowskiego 50.
  2. W zakresie ochrony danych osobowych można się kontaktować pod adresem e-mail: rodo@artalis.pl
  3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia korespondencji i obsługi sprawy, której ona dotyczy, a także przedstawienia oferty w przypadku złożenia i realizacji zamówienia na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
  4. Odbiorcami danych będą osoby upoważnione przez administratora, podmioty przetwarzające, z którymi zawarliśmy odpowiednie umowy powierzenia oraz podmioty, które wynikają z przepisu prawa.
  5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania relacji biznesowych tzn. przez okres niezbędny do realizacji celu.
  6. Posiadają Państwo prawo do żądania dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie Państwa danych osobowych dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
  8. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, jednakże konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak odpowiedzi na udzielone zapytanie.
  9. Państwa dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.