Nawigacja: Strona główna » Organizacja Eventów » Czy warto organizować imprezy firmowe?

Czy warto organizować imprezy firmowe

Jak powszechnie wiadomo, człowiek nie jest samotną wyspą i potrzebuje innych ludzi do szczęśliwego i satysfakcjonującego życia. Nienaturalnym zatem byłoby stwierdzenie, że w pracy – a więc w miejscu, gdzie zwykle (poza domem) spędzamy najwięcej czasu – zasada ta miałaby nie obowiązywać. Liczne badania wykazują, że jeśli dobrze czujemy się w danym towarzystwie, to zwiększa się motywacja, chęć działania oraz pozytywne nastawienie, które jest niezwykle potrzebne do efektywnej i wydajnej pracy.

Co można zatem zaproponować, aby stosunki między współpracownikami układały się jak najlepiej? Czy inwestycja w dobre relacje poprzez imprezy firmowe może być inwestycją w coraz to lepsze prosperowanie firmy? Odpowiedź zdaje nasuwać się sama. Na poparcie naszych przypuszczeń przyjrzyjmy się argumentom, przekonującym o korzyściach, jakie płyną z organizowania różnego rodzaju imprez firmowych.

Pierwszym pozytywnym aspektem jest niewątpliwie integracja pracowników. W czasie codziennego rytmu pracy ciężko znaleźć czas na spokojną rozmowę z kolegą z biurka obok czy z koleżanką z sąsiedniego pokoju. Liczne obowiązki nie pozwalają na towarzyskie rozmowy, a przerwy na kawę zdają się być zbyt krótkie, aby wyjść poza ramy spostrzeżeń atmosferyczno-pogodowych lub innych prozaicznych tematów. Impreza o charakterze integracyjnym z pewnością więc pomogłaby na nawiązanie głębszych relacji, co zazwyczaj skutkuje lepszym zgraniem zespołu oraz większą chęcią do współpracy.

Jaki piknik firmowy zorganizować

Kolejną korzyścią może być zwyczajna lepsza znajomość charakterów i temperamentów współpracowników. Umiejętność rozpoznawania osobowości poszczególnych pracowników może najbardziej przydać się pracodawcy w celu rozdzielenia obowiązków. Kwestia ta z pewnością również nie może pozostać obojętna pozostałym członkom grupy. Dobrze wiadomo, że praca w zespole nie jest rzeczą łatwą. Różnimy się między sobą w rozmaitych aspektach i pewne zadania, które przyjdą z łatwością osobie x, mogą sprawić niebagatelną trudność (i wydłużyć się w czasie) osobie y. Odpowiedni więc dobór osoby do wykonywanej pracy może przynieść askakujący efekt. Ciężko jednak rozdysponować zadania, gdy niezbyt dobrze znamy mocne strony współpracowników. Dlatego też wspólny czas razem przeżyty – rozmowy, śmiech, rozrywka – mogą sprawić, że pewne role w grupie wyłonią się same. Dlatego właśnie w naszej ofercie znajdziecie organizację pikniku militarnego. Maszyny wojskowe i wspólna rywalizacja pozwala zobaczyć, kto jest prawdziwym kierownikiem oraz pomaga wykryć zgrzyty panujące w zespole.

Odpoczynek i „reset” pracowników. Gdy komputer się przegrzeje i zaczyna wolno pracować, potrzeba, by go zresetowano. Być może porównanie maszyny do człowieka nie jest tu najbardziej szczęśliwe, jednak w nieco humorystyczny sposób pokazuje pewien prawdziwy mechanizm. Gdy jesteśmy już zwyczajnie zmęczeni codzienną pracą, warto poszukać jakiejś odskoczni i chwili relaksu. Dlaczego nie zrobić tego razem? Wspólne radosne chwile mogą pomóc oderwać się od codziennych spraw i z nowymi świeżym umysłem rozpocząć kolejny dzień pracy. Jeżeli chcesz zorganizować swoim pracownikom taką formę integracji, to mamy ofertę specjalnie dla Ciebie. Sprawdź jakie pikniki firmowe organizujemy.

Z całą pewnością sprzyjającym aspektem imprez integracyjnych jest również dobra, ciepła i przyjazna atmosfera. Wszystkie wymienione wyżej czynniki mają umocnić zespół do efektywniejszej pracy i dobrego nastroju. To nie może pozostać niezauważalne i nieodczuwalne w przenikającej biura atmosferze, która po prostu musi promieniować! Korzyść ta wydaje się być warta wszelkich starań i środków.

Obok tych wszystkich wymienionych argumentów przemawiających za organizowaniem imprez firmowych wyłaniają się również korzyści biznesowe, które już nie mają na celu tylko i wyłącznie spajania grupy. Mogą jednak pozytywnie wpłynąć na renomę i markę, jaką firma może sobie wypracować. Pracodawca, który myśli o dobru swoich pracowników, poprzez zapewnienie im również tego rodzaju imprez, buduje pozytywny wizerunek firmy, co może skutkować konkretną chęcią współpracy potencjalnych klientów i innych firm.

Zapraszamy do kontaktu:

Agencja Marketingowa Gliwice

Artalis Sp. z o.o.
Pracujemy od poniedziałku do piątku od godziny 8.00 do 16.00.
ul. Dąbrowskiego 50, 44-100 Gliwice
tel: +48 32 721 10 06
mail: marketing@artalis.pl

8 + 2 =

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest ARTALIS Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach (44-100) przy ul. Dąbrowskiego 50.
  2. W zakresie ochrony danych osobowych można się kontaktować pod adresem e-mail: rodo@artalis.pl
  3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia korespondencji i obsługi sprawy, której ona dotyczy, a także przedstawienia oferty w przypadku złożenia i realizacji zamówienia na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
  4. Odbiorcami danych będą osoby upoważnione przez administratora, podmioty przetwarzające, z którymi zawarliśmy odpowiednie umowy powierzenia oraz podmioty, które wynikają z przepisu prawa.
  5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania relacji biznesowych tzn. przez okres niezbędny do realizacji celu.
  6. Posiadają Państwo prawo do żądania dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie Państwa danych osobowych dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
  8. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, jednakże konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak odpowiedzi na udzielone zapytanie.
  9. Państwa dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.